پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5016
-
الف
+

اختصاصی: «همسایه‌ها» به آی‌فیلم می‌آیند

پخش مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» از شبکه آی‌فیلم، از یکشنبه ۱۹ فروردین آغاز می‌شود.

پخش مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» از شبکه آی‌فیلم، از یکشنبه ۱۹ فروردین آغاز می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» به کارگردانی مهران غفوریان و تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط احمدی، از یکشنبه ۱۹ فروردین روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود. 

فیلمنامه این سریال را مجتبی چراغعلی نوشته و داستان چند همسایه در یک ساختمان را روایت می‌کند. میلاد و مادرش به تهران آمده اند و قرار است صاحب ساختمان یاس که یکی از دوستان میلاد است دفتری را به او برای پخش محصولات تولیدی شان اجاره دهد. دیگر اجاره نشینان ساختمان که مشاغلی همچون خدمات مجالس، وکالت، سایت خبری، ماهنامه و… دارند چون در ابتدا فکر می کنند مستاجران جدید قرار است جایگزین آنها شوند تلاش می کنند به نوعی خود را در ساختمان حفظ کنند، اما در نهایت، میلاد و مادرش در اتاقی روی پشت بام ساکن می شوند و باقی ساکنین در دفاتر خود باقی می مانند.

جواد رضویان، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، بهاره رهنما، اصغر سمسارزاده، محمود جعفری، نعیمه نظام‌دوست، آرام جعفری، سمانه پاکدل، مجید یاسر، حسین سلیمانی، پوراندخت مهیمن و کاظم افرندنیا از جمله بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» از یکشنبه ۱۹ فروردین، هر شب ساعت ۲۰:۰۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۴:۰۰ صبح و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر
هوشنگ بختیاری

این سریال با این همه بازیگر مطرح در پخش اول هم ناموفق بود،لطفا از انتخابهای بهتری برای جدول پخش شبکه استفاده کنید.